Beschikbaarheid gegevens

Wanneer u uit dienst gaat, blijven uw gegevens door ons bewaard in de portal. Het betreft uw loonstroken, uw adresgegevens en het identiteitsbewijs dat bij aanmelding is meegezonden.

Het bewaren van deze gegevens is noodzakelijk voor de controles die wij o.a. door de Belastingdienst, voor de NEN-certificering, ABU, NBBU etc. krijgen. Deze informatie wordt nooit aan derden verstrekt zonder expliciete toestemming van u!

Uiteraard zien wij erop toe dat er strikt vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens wordt omgegaan.

Mocht uw portal na langere tijd niet beschikbaar zijn voor het opvragen van uw gegevens dan kunt u de benodigde informatie bij ons opvragen. Neemt u hiervoor contact op met onze afdeling Support, tel. 0342 - 401 209.

Veelgestelde vragen bij dit onderwerp

Hoe kan ik me aanmelden voor de P-services portal?

Uw persoonlijke portal is een digitale, beveiligde omgeving. Om deze voor u beschikbaar te maken  zijn de volgende stappen noodzakelijk:

  1. U bent op sollicitatiegesprek geweest bij uw opdrachtgever. Daar heeft u al een kopie van uw legitimatiebewijs gemaakt en samen het document ondertekend dat het ID-bewijs is gecontroleerd op echtheid.
  2. Uw opdrachtgever stuurt u via zijn persoonlijke portal een uitnodiging om uw persoonlijke gegevens in te vullen, of uw opdrachtgever doet dit voor u.
  3. Krijgt u een uitnodiging om zelf uw persoonlijke gegevens in te vullen, dan ontvangt u deze in de vorm van een e-mailbericht met daarin een link naar een pagina waar u uw gegevens kunt invullen.
  4. Uw opdrachtgever vult de rest van de gegevens aan, zoals loon, functie en begin- en einddatum van het contract.
  5. Wanneer uw inschrijving door P-services is ontvangen, ontvangt u de login-gegevens voor uw persoonlijke portal. 
  6. Binnen één werkweek bellen wij om een kennismakingsgesprek te voeren waarin wij u vertellen wie wij zijn, wat wij doen en wat wij voor u kunnen betekenen. Daarnaast nemen we kort uw gegevens met u door. 
  7. Daarna ontvangt u uw arbeidsovereenkomst, document loonheffingskorting en de opdrachtbevestiging ter goedkeuring in de persoonlijke portal.
  8. Wanneer u bovenstaande documenten digitaal hebt goedgekeurd dan is uw contract met P-services bindend. 
  9. Vanaf dat moment vindt u in de persoonlijke portal uw persoonlijke documenten en loonstroken terug.

Hoe kan ik me aanmelden voor de P-services portal?

Dit kunt u niet zelf doen, uw opdrachtgever stuurt u via zijn persoonlijke portal een uitnodiging toe. Lees meer>

Hoe kom ik het snelst in de portal?

Op iedere pagina van mijnp-services.nl kunt u geheel rechts boven direct toegang krijgen tot uw persoonlijke portal.