Documenten goedkeuren

Tijdens uw inschrijving ontvangt u via een e-mailbericht het document arbeidsovereenkomst dat u dient goed te keuren door het te ondertekenen. 

Digitale documenten ondertekent u door in uw portal naar de tegel 'Uren goedkeuren' te gaan. Klik vervolgens op de knop 'Goedkeuren' achter het document om het document goed te keuren.

Wanneer u een document dient goed te keuren, informeren wij u hierover per e-mail.

Veelgestelde vragen bij dit onderwerp

Wat is een portal?

De portal is uw persoonlijke, digitale omgeving waar u meerdere gegevens met betrekking tot uw dienstverband kunt vinden.

 

U kunt in de portal uw uren doorgeven, uw loonstroken terugvinden maar ook uw arbeidsovereenkomst inzien. Ook kunt u er de stand van uw reserveringen (verlof) bekijken. Uw uitzendingen kunt u inzien met de daarbij behorende einddatum. Alle communicatie die voor u bedoeld is, vindt u er eveneens terug.

Waar moet ik op letten als ik een contract krijg aangeboden?

Uw contract moet in ieder geval voorzien zijn van:

  • een duidelijke begin- en einddatum (let erop dat uren buiten het contract niet kunnen worden uitbetaald);
  • correcte adresgegevens;
  • het juiste IBAN (bankrekening)nummer (i.v.m. het storten van uw salaris);
  • het telefoonnummer waarop u zoveel mogelijk bereikbaar bent (zodat wij u bij vragen kunnen bellen);
  • de loonschaal (eveneens van belang voor inlenersbeloning);
  • het bruto uurloon;
  • loonheffingskorting;
  • vergoedingen;
  • uw arbeidsverleden (belangrijk voor de zogeheten inlenersbeloning, checkt u dit alstublieft goed!).

 

Heeft u vragen, neemt u dan gerust contact op met onze afdeling Support via 0342 - 401 209.

Wat gebeurt er als er wijzigingen in mijn contract zijn?

Wanneer de looptijd van uw arbeidsovereenkomst/contract verandert, of u komt in een andere fase van het fasensysteem, dan ontvangt u van ons een nieuwe arbeidsovereenkomst.

Waar moet ik op letten als ik een contract krijg aangeboden?

U ontvangt van ons uw loon, u bent dus in loondienst van P-services. Uiteraard zorgen wij ervoor dat in een arbeidsovereenkomst alle afspraken tussen u als werknemer en ons als juridisch werkgever zijn opgenomen.

 

Uw arbeidsovereenkomst is een schriftelijke overeenkomst, ook wel contract genoemd. Hierin vindt u al uw rechten en plichten als werknemer terug, maar ook de rechten en plichten van ons als uw werkgever.

 

Belangrijk in uw arbeidsovereenkomst is onder andere: een goede begin- en einddatum van uw dienstverband (uren buiten het contract kunnen niet uitbetaald worden). Daarnaast dienen uw juiste/actuele adresgegevens, actuele bankrekeningnummer (IBAN), telefoonnummer (om u te kunnen bereiken), uw arbeidsverleden (i.v.m. het bepalen van uw salaris), bruto uurloon en loonschaal te zijn vastgelegd.

 

Is er iets niet duidelijk of correct in uw arbeidsovereenkomst, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op!

Hoe maak ik een e-mailadres aan?

Een (gratis) e-mailadres aanmaken is heel eenvoudig. U heeft de keuze tussen veel verschillende aanbieders, waaronder:

 

Outlook (van Microsoft): klik hier om een e-mailadres aan te maken.

 

G-mail (van Google): klik hier om een e-mailadres aan te maken.

hoe werkt de portal van P-services?

De portal is uw persoonlijke digitale omgeving. De portal is eenvoudig in gebruik. Inloggen kunt u via de 'Inloggen-knop' geheel rechts bovenin op mijnp-services.nl.

 

U kunt niet zomaar toegang krijgen tot de portal. Dit verloopt via een aantal stappen. Bovendien heeft u logingegevens nodig om te kunnen inloggen.

 

Hulp nodig?

Uiteraard kunt u ons altijd bellen wanneer u vragen over de portal heeft. Onze Support-collega's zijn bereikbaar op 0342 - 401 209. Wij helpen u graag!

Waarom is mijn identiteitsbewijs nodig?

Als wij een arbeidsovereenkomst met u aangaan, dan zijn wij als werkgever wettelijk verplicht om een kopie van uw ID-bewijs te kunnen overleggen. Wij moeten kunnen vaststellen dat u het daadwerkelijk bent die via ons aan het werk gaat en niet iemand anders (om persoonsverwisseling te voorkomen).

 

Onder identiteitsbewijs (ID) verstaan wij uw paspoort of uw identiteitskaart. Die kopie bewaren wij dan ook in ons archief. Op deze manier kunnen wij bewijzen dat het BSN-nummer van de arbeidsovereenkomst overeenkomt met die op het identiteitsbewijs. Deze gegevens mogen wij te nimmer zonder uw toestemming aan derden verstrekken.

 

Lees meer over wat de Rijksoverheid meldt over het verstrekken van uw ID-bewijs aan bedrijven>

 

Let op: een rijbewijs is voldoende om u te kunnen legitimeren op de werkvloer, maar is niet geldig bij het aangaan van een arbeidsovereenkomst.

Hoe kan ik me aanmelden voor de P-services portal?

Dit kunt u niet zelf doen, uw opdrachtgever stuurt u via zijn persoonlijke portal een uitnodiging toe. Lees meer>

Hoe kom ik het snelst in de portal?

Op iedere pagina van mijnp-services.nl kunt u geheel rechts boven direct toegang krijgen tot uw persoonlijke portal.

Hoe/waar moet ik inloggen?

Op mijnp-services.nl kunt u op iedere pagina geheel rechts bovenin inloggen in uw persoonlijke portal. Daarvoor heeft u uiteraard wel uw persoonlijke login-informatie nodig.