Hoe verloopt de inschrijving?

Het eerste contact met u kan op verschillende manieren tot stand zijn gekomen:

  • u bent via een uitzendbureau aangedragen bij de opdrachtgever, of
  • u bent via uwbaan.nl aangedragen bij de opdrachtgever, of
  • u heeft kennis gemaakt met een van onze P-services collega’s tijdens een kennismakingsgesprek.

Uw inschrijving gebeurt vervolgens altijd via de opdrachtgever en uw persoonlijke portal en verloopt volgens een aantal vaste stappen:

1. U bent op sollicitatiegesprek geweest bij uw opdrachtgever. Daar heeft u al een kopie van uw legitimatiebewijs gemaakt en samen het document ondertekend dat het ID-bewijs is gecontroleerd op echtheid.

2. Uw opdrachtgever stuurt u via zijn persoonlijke portal een uitnodiging om uw persoonlijke gegevens in te vullen, of uw opdrachtgever doet dit voor u.

3. Krijgt u een uitnodiging om zelf uw persoonlijke gegevens in te vullen, dan ontvangt u deze in de vorm van een e-mailbericht met daarin een link naar een pagina waar u uw gegevens kunt invullen.

4. Uw opdrachtgever vult de rest van de gegevens aan, zoals loon, functie en begin- en einddatum van het contract.

5. Wanneer uw inschrijving door P-services is ontvangen, ontvangt u de login-gegevens voor uw persoonlijke portal. 

6. Binnen één werkweek bellen wij om een kennismakingsgesprek te voeren waarin wij u vertellen wie wij zijn, wat wij doen en wat wij voor u kunnen betekenen. Daarnaast nemen we kort uw gegevens met u door. 

7. Daarna ontvangt u uw arbeidsovereenkomst, document loonheffingskorting en de opdrachtbevestiging ter goedkeuring in de persoonlijke portal.

8. Wanneer u bovenstaande documenten digitaal hebt goedgekeurd dan is uw contract met P-services bindend. 

9. Vanaf dat moment vindt u in de persoonlijke portal uw persoonlijke documenten en loonstroken terug.

Hulp nodig?

Uiteraard kunt u ons altijd bellen wanneer u vragen over de portal heeft. Onze Support-collega's zijn bereikbaar op 0342 - 401 209. Wij helpen u graag!